Ubytovacia loď ev. č. A7 BOTEL MARÍNA, výrobca: Fa éz muanyagypari kisszovetkezet, lodné osvedčenie č.: 1390, ciachový preukaz č.: 2324.
Identifikovaný hnuteľný majetok je ukotvený na rieke Dunaj, ulica Nábr. arm. gen. L. Svobodu, 811 02 Bratislava
Ubytovacia loď ev. č. 1390/A7-BOTEL MARÍNA SL-K-3 je samohybné plávajúce zariadenie trvalo vyviazané pri ľavom brehu Dunaja r. km 1869,640 – 1869,700. Plavidlo je vyviazané vyväzovacími oceľovými lanami pomocou dvoch vzpier. Prístup na plavidlo je po mostíku. Plavidlo je z brehu napájané všetkými prevádzkovými médiami: pitná voda, úžitková voda, elektrická prípojka, plyn, telefónne linky. Odpadové vody sú prečerpávané do mestskej kanalizácie. Prívody médií sú vedené popod prístupovým mostíkom.
Trup plavidla je oceľovej zvarovanej a nitovanej konštrukcie. Čelo je ostré, šikmé. Korma je oblúková. Teleso plavidla má tri palubové úrovne: podpalubie v trupe, hlavná paluba, horná paluba.
V podpalubí sú predný a zadný kolízny priestor, kancelárie, ubytovacie miestnosti pre personál, kuchyňa, technické zariadenia a sklady.
Na hlavnej palube v prostrednej časti je vstup do mostíka, vstupná hala, v ktorej je recepcia, schodište na hornú palubu po oboch bokoch, na pravoboku schodište na prednú časť hornej paluby, na pravoboku chodba, v ktorej sú vstupy do kajút. Z chodby je vpredu východ na prednú otvorenú palubu a vzadu na zadnú otvorenú palubu.
Na hornej palube je reštaurácia s barovým pultom a kuchynským zázemím, ktoré je zásobované z kuchyne v podpalubí pomocou dvoch potravinových a jedného nákladného výťahu. Z reštaurácie je v zadnej časti prechod na presklenú zadnú palubu. V prednej časti hornej paluby je chodba v osi lode, z ktorej sú vstupy do kajút. Z chodby je vpredu východ a po vonkajších schodoch je výstup na prednú otvorenú palubu. Celkovo je na plavidle 27 dvojlôžkových, 3 jednolôžkové izby a dva apartmány. Izby majú toaletný priestor so záchodom, umývadlom a sprchou. Toaletný priestor je štandardný pre lodné použitie. Izby sú štandardne vybavené. Nadstavba plavidla je zhotovená kombinovanou konštrukciou, oceľový výstužný systém a drevo. Drevené steny majú biely náter. Rámy štvorhranných okien na nástavbe sú drevené s červeným náterom. Rámy okrúhlych okien sú kovové.
Hodnotenie pre trvalo vyviazané plavidlo – vyhovujúce. Na lodnom telese nie sú viditeľné mimoriadne deformácie. Technický stav lodného telesa je primeraný veku plavidla.
Údaje sú čerpané z obchodného vestníka a z vlastných zdrojov a analýz. Zverejnené údaje majú informatívny charakter a nie sú použiteľné pre právne účely.